עזרה
ביצוע רכישה באתר
ביצוע הרכישה באתר הינה נוחה ופשוטה במיוחד, מצד ימין שלכם תמצאו טור ובו הקטגוריות הכוללות את כלל המוצרים אותם ניתן למצוא באתרנו. בנוסף תוכלו לחפש את המוצר לו אתם זקוקים באופן חופשי בשורת החיפוש הממוקמת בסרגל הראשי למעלה מצד שמאלי.
עם בחירת/מציאת המוצר יש להקליק עליו פעם אחת, לקרוא היטב את תיאור המוצר וללחוץ על "הוסף לסל". המוצר יתווסף לסל הקניות הנמצא בטור השמאלי או בסרגל העליון בצד שמאל.
עם סיום הוספת המוצרים לסל לחיצה על "הסל שלי" למעלה או על כפתור קופה בטור השמאלי יעביר אותך לסל הקניות ושם יוצגו כל המוצרים שהוספת.
ביצוע תשלום
לאחר לחיצה על כפתור "עבור לקופה" בסל הקניות יופיע דף מאובטח שבו יהיה ניתן לשלם. התשלום מבוצע דרך חברת הסליקה PAY PAL או תשלום בכל כרטיס אשראי תקף אשר ברשותכם, כרטיס אשראי של מדינת ישראל, כרטיס אשראי זר וכרטיס בינלאומי.
באתר ניתן לשלם כאורח או לבצע הרשמה מהירה. ההרשמה לאתר מאפשרת לך מס' יתרונות: להיות מעודכנים לפני כולם על מבצעים חמים והנחות מוגבלות בזמן. מדי פעם נשמח לתת תהטבות בלעדיות לחברי המועדון – קופונים ושוברי קניה למימוש מיידי. הזמן שלכם יקר, ולכן בפעם הבאה שתזמינו באתר תוכלו לחסוך במילוי פרטים אישיים ולשחזר את הרכישות האחרונות שביצעתם.
אישור הזמנה
לאחר שהזנת את פרטי התשלום בטופס המקוון, ישלח אליך אישור באמצעות הדואר האלקטרוני הכולל פירוט של הזמנתך, במידה והמוצר שהזמנת אינו נמצא במלאי (ומסיבה כל שהיא לא צוין כך במועד ביצוע ההזמנה), הנהלת האתר תיצור עמך קשר ויהיה ניתן לרכוש פריט אחר או לבטל את הזמנתך וכספך המלא יוחזר לך. במקרה שבו חברת האשראי או פייפאל לא אישרו את העסקה הנהלת האתר תצור אתך קשר לשם השלמת ההזמנה או ביטולה. במידה ולא תהיה פניה או אישור הזמנה מהנהלת האתר בתוך 24 שעות (לא כולל שבתות וחגים) ממועד שליחת ההזמנה ממומלץ ליצור עימנו קשר ולברר את סטטוס ההזמנה.
אמנת שירות
אנו מתחייבים לשמירה על פרטיות, אדיבות, מסירות ודאגה כנה לכל לקוחותינו. אנו מתחייבים לפעול תמיד בהתמדה במסירות ובמקצועיות אשר ניצבים תמיד בראש מעיינינו. אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת לעמוד בצפיותיכם, להיענות לבקשותיכם ולתת תמורה מלאה לכספכם. אנו מאמינים כי הלקוח הוא במרכז וכי המחויבות הראשונה והיחידה שלנו הינה כלפי הלקוח ובני משפחתו ומתוך כך,אנו מאמינים כי ברצונו של כל אדם להיות בריא, לכן מרגע שהלקוח פנה אלינו הוא כבר לא לבד ואנו נעשה כל שניתן בכדי לסייע לו. אנו מתחייבים:
- לתת שירות אמין, אדיב ומקצועי.
- לשמור על סודיות ולהגן על פרטיותו המלאה של הלקוח על פי כל כללי האתיקה.
- להפעיל שיקול דעת קפדני, מקצועי ויסודי בהתאמה המדויקת בין הרוקח לבין מצב בריאותו של הלקוח.
- לרתום את כל הניסיון, הידע והקשרים שצברנו במהלך השנים לרשות הלקוח.
- להתעדכן כל העת ולהעביר מידע אמין ומקצועי בשקיפות מלאה.
- לחזור ללקוח עם תשובות תוך 24 שעות מרגע הפניה (לא כולל שבתות וערבי חג).
- להבין ולסייע בפתרון הצרכים הנוספים הרובצים על הלקוח -כאדם - בעקבות מצב בריאותו.
- להתיחס לכל משוב מהלקוח ומתוך כך להשתפר ולפתח שירותים נוספים.
- מתן מענה פרטני ההולם את צורכי הלקוח.
- הפקת לקחים מטעויות. על מנת לפתור בעיות בהן אתם נתקלים תוכלו תמיד להרגיש בנוח לפנות אלינו בדף צור קשר או בטלפון 0722-300-690 ולקבל שירות אישי ומקצועי.
שירות משלוחים – זמנים ועלויות משלוח
לתשומת לבכם - חשוב לזכור כי הזמנה שהתקבלה לאחר השעה 15:00 בימים א'-ה' או הזמנה שהתקבלה בערב חג או יום שישי, תטופל כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא. אספקת המשלוחים בהתאם לזמינות המוצרים במלאי, במידה ויכול עיכוב - ניידע על כך. ניתן לבחור את צורת המשלוח באחת מהדרכים הבאות:
דואר ישראל - 10 שקלים
המחיר הבסיסי למשלוח - נקבע למשקל אריזה של עד 2 ק"ג. זמני המשלוח בדואר ישראל – הינם בין 10-3 ימי עסקים בדרך כלל ותלויה בשרות אותו מספקת חברת "דואר ישראל". ישנם מקרים בהם החבילה הגיע לסניף הדואר וטרם התקבל הפתק להגיע לאסוף את החבילה - אנו ממליצים ליצור עימנו קשר ולקבל מאיתנו את מס' החבילה שנשלחה אליך, לאחר מכן ניתן לגשת לדואר ישירות עם מס' החבילה ללא צורך להמתין לפתק מהדואר. עבור חבילה הגדולה מ 2 ק"ג - יבוצע משלוח עם שליח בהתאם לתנאי דואר ישראל. במידה וישנה עלות נוספת, אנו נדאג ליצור קשר בטלפון וליידע על כך.
משלוח אקספרס עם שליח כל הארץ - 40 שקלים:
כל הארץ בהתאם לתנאי דואר ישראל אספקה 1-3 ימי עסקים.
איסוף עצמי – ללא עלות
ניתן לאסוף את המוצרים מהמחסן שלנו בכתובת: האשל 7, חולון. יש להגיע לאסוף את המוצרים רק לאחר קבלת מייל שההזמנה מוכנה לאיסוף או לאחר שיחה טלפונית לתאום מול שרות הלקוחות בטל' 0722-300-690.
החזרות
אנא הקפידו על החזרת המוצר באריזתו המקורית.
לא תתאפשר החלפה/ החזרה עבור מוצר שבוצע בו שימוש.
אנא הודיעו על רצונך להחלפה או החזרת מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר.
במידה ומסיבה כלשהי תרצו להחליף פריט או את מידת הפריט אנא פנו ישירות לצוות האתר בטלפון 0722-300-690.
לא אהבת את המוצר שקיבלת ורוצה להחזירו ולקבל את כספך בחזרה? אין בעיה. כספך יוחזר במלואו בתוך 14 יום מיום החזרת המוצר.
אופן החזר התשלום- זיכוי בכרטיס האשראי, על המשלוח של המוצר לביתך לצערנו לא נוכל לזכות אותך.
מוצר פגום - אם קרה וגילית מוצר עם פגם בייצור אנו מתנצלים. אנא פנו מיד עם קבלת המוצר ישירות לצוות האתר ונחליף אותו במהירות האפשרית.
ברגע שהמוצר יגיע אלינו ולאחר שבדקנו שאכן לא נוצר בו שום פגם ושלא נעשה בו כל שימוש כרטיס האשראי בו שילמת יזוכה על סך הסכום ששילמת ללא סך דמי המשלוח.
החברה הינה בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין המוצר המוחזר.
הזיכוי הכספי יעשה רק לאחר קבלת המוצר במשרדי החברה. הזיכוי יעשה עבור כרטיס האשראי שאיתו התבצע התשלום ובהתאם להנחיות ולוחות זמני חברת האשראי.
מדיניות משלוח חינם *
*בקנייה מעל 150 ש"ח - אנו מאפשרים משלוח חינם בדואר רשום. במידה והחבילה שוקלת מעל 2 ק"ג החבילה אנו ניידע את הלקוח באמצעות הטלפון